Kom til herrefrokost lørdag d. 19. september i Staby Sognegård Tag din nabo med, din genbo, din ven, ham du møder ved købmanden… – og få en hyggelig og festlig aften i Staby Sognegård. Alle mand af huse – så kan det kun blive godt, når alle herrerne i Staby og omegn fester. Det er kvinderne, der er i køkkenet og baren 😉 Der kommer en mere detaljeret invitation, når vi nærmer os september. M.v.h. Aktiv Staby