Vores Købmand afholdte i fredags en hyggelig vinsmagningsaften i Staby Sognegård.
I butikken er der kommet endnu flere forårsblomster til krukkerne og man kan stadig også købe læggekartofler her hos os.
Der er fortsat utrolig god gang i salget af oste, vi har rigtig mange varianter. Blandt andet har vi igen fået gouda med grøn pesto. Vi har også gode danske smøreoste til bare 29,95 i flere lækre varianter fx med peberrod.
Husk at vi hver søndag, mandag og tirsdag har firstprice mælk til 10 kroner.
Søndag og mandag kan man også købe 10 stk frugt til 20 kroner.

Vi ses i Vores Købmand i Staby
PS:
Giv gerne Celina et praj, hvis I vil være en del af den hyggelige frivilliggruppe